"Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

alice

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp! Pappa (och mamma iof, men det är oftast han som går med hunden i mörkret...) önskar sig en "gå-på-hundpromenad-lampa" i julklapp och jag tänkte försöka uppfylla hans önskan. Han önskar sig antingen en bra ficklampa som lyser skarpt och relativt långt! Jag och sambon har en rejälare "mag-light" som är skitbra, men pappa tycker den är för tung. :crazy: Ja, han är kinkig! :D Eller så vill han ha en bra pannlampa! Så, jag vill ha förslag på bra ficklampor (han har en vanlig i plast idag som han tycker är urkass!) alternativt bra pannlampor att ha med på hundpromenad! Eftersom min plånbok är rätt begränsad pratar vi inte om några gastronomiska summor. :o

Så, vad finns det att välja mellan, vad kostar dom och var inhandlar man dom. Eftersom julafton är på lördag hinns det inte skickas efter något på postorder tex.

//Alice
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

Det finns i nästan varje hästaffär. Sen finns det många bra på Claes Olson och i sport affärer.
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

GaurdianAngel skrev:
Det finns i nästan varje hästaffär. Sen finns det många bra på Claes Olson och i sport affärer.
Vet det, men jag tänkte mer på om det var någon som har någon modell/märke att rekommendera. Att fråga om tips och råd trodde jag forumet var till för... :smirk:

//Alice
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

Fråga på www.utsidan.se! Där har de koll på allt sånt :p
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

petzel är blan de bästa! DE finns från 300 till 1300 typ...
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

Sambon köpte en Viking pannlampa nu med 7 dioder o en vanlig lampa för 159 kr på järnhandeln. Den är jättebra att ha på hundpromenad.
 
Sv: "Gå-på-hundpromenad-lampa" önskas i julklapp

jag har en Petzel kanon fin lampa kosta 800:- lyser som bara den när vi är ute o går på kvällen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp