Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man går inte till frissanSom bekant ska man ju hålla avstånd till folk. Men hur är det möjligt att hålla avstånd till frissan när man vill gå dit för att fixa håret. Hur gör ni? Sitter ni med munskydd i frisörsstolen? Har frisören munskydd på sig när hon klipper.
Dom måste ju överleva annars har vi ju inga frisörer kvarMan går inte till frissan![]()
Tycker ni att jag kan ha munskydd på mig under klippningen. Känns verkligen att jag behöver gå dit nuHåller med Ponylove. Det är inte nödvändigt att gå till frissan så låt bli det ett tag till om möjligt. Jag såg vår lokala frisör stå utomhus och klippa en äldre man härom dagen. Det var ju rätt smart tyckte jagSjälv har jag inte varit hos frisören på flera år (klipper mig själv med hjälp av dottern vid behov) så då blir det ju lite svårt för mig att se behovet om du förstår
![]()
Borde väl inte vara nån fara nu när man släpper lite på restriktionerJag går till frisören som vanligt. Vi är ju faktiskt aldrig ansikte mot ansikte
Jag är mycket närmare både kollegor och intagna på jobbet.
Om du bor i Uppsala så vet jag en frisör med antikropparSom bekant ska man ju hålla avstånd till folk. Men hur är det möjligt att hålla avstånd till frissan när man vill gå dit för att fixa håret. Hur gör ni? Sitter ni med munskydd i frisörsstolen? Har frisören munskydd på sig när hon klipper.
Jag var hos läkare i dag. Han satt med munskydd o mumlade så jag hörde knapp nått av vad han sa. Sämsta läkarbesöket nånsin. Han hade ett sånt munskydd med "ventil" i mitten. Sånt som man köper på GranngårdenInte frisör, men jag har gått och gjort fransarna. Hon använde munskydd
Kommer även gå till min frisör som vanligt!
Jag tror inte det är någon fara om man ändå träffar folk i exempelvis sitt arbete och inte tillhör någon riskgrupp samt frisören håller på hyienen så gott det går. Någa restriktioner som berör frisörer har vi dock inte lättat på, om man nu inte har flera timmar resväg.Borde väl inte vara nån fara nu när man släpper lite på restriktioner
Tycker ni att jag kan ha munskydd på mig under klippningen. Känns verkligen att jag behöver gå dit nu