Sv: Gå upp?

milly skrev:
Hej!

Ser att tråden är skapad i höstas och att du nu lagt till lusern (och nåt mer?) - Har det gett resultat?! *nyfiken*

Hej. Jo då hon har gått upp men hellst lite till skulle ja vilja. Finns bild på henne i en av mina trådar där de står MIn häst.. :)

Sv: Gå upp?

Tiggertjejen skrev:
Gav min mustangs pellets foder, orginalen. Han gick upp i vikt tom så det blev för mycket.
2,1 kg om dagen fick han + havre och betfor.
Nu har jag fått byta till ett annat foder.
Sen beror det ju på vad för värden du har på ditt hö.

Okej. Jo vi har fått hösilage nu så ja ska kolla upp värdena på de faktist. en bra början faktist.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
884
Foder & Strö Haha visste inte hur jag skulle formulera rubriken 🙈 Jag har en häst som varje vår när det börjar växa blir svullen runt ganascherna...
Svar
9
· Visningar
618
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 194
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 016
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka