Gaaaaaah!!!

IrpaSnirpa

Trådstartare
Hej!!

En något förvirrad och oerhört frustrerad Irpasnirpa här.
Jag har förgäves försökt fixa den ena hemsidan efter den andra, ingenting går.

spray, freewebs, passagen i alla ära, men jag har lite mer krav än så. Eftersom jag skall göra en hemsida som det är meningen att folk skall besöka så krävs det lite mer än så (kommer iförsta hand vara en sida för en fullblodshingst i avel).

Jag fattar verkligen noll just nu, min dator kollapsar kors och tvärs (ja, den är rätt paj lite då och då).

Finns det någon snäll människa här som kan tänka sig att försöka förklara för mig hur man använder dreamweaver och liknande, hur man får ut f-nskapet på nätet osv. Jag ber ingen göra sidan åt mig, bara vara en hjälpande hand innan jag blir flintis och det lilla håret jag har kvar blir gråhårigt..

PM.a mig om ni kan hjälpa till!

Mvh Anna
 
Sv: Gaaaaaah!!!

ger inte din internetoperatör (isp) dig ett utrymme att lägga upp en sida på, utan bandbreddsbegränsningar?

ring deras support och fråga.
 
Sv: Gaaaaaah!!!

Hmm det finns en hel del skolor på nätet som visar basic Dreamweaver.
Nu vet jag inte vilken version du kör så det är inte så lätt att tipsa om någon. Dreamweaver har ändrat design sedan MX versionen kommit ut och den nya är också en del ändrad design.
 
Sv: Gaaaaaah!!!

...och jag säger som vanligt: Gå till www.w3schools.com och lär dig grundläggande html/xhtml och css, sidan kommer att bli så mycket bättre.

Om det är webbhotel du söker finns loopia.se bla, inte gratis direkt men rätt okej. Du kan även köpa domännamn via dem.
 

Liknande trådar

Småbarn Nu är äldste sonen 4 år fyllda, alldeles nyss och de senaste månaderna har han fått starkare och starkare åsikter om allt. Det är mycket...
Svar
4
· Visningar
1 920
Senast: lingonben
·
Dressyr Nu kommer det ännu en sån där idiotfråga från mig :crazy: Försöker rida ut på lillkillen så mycket som möjligt. För att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 930
E
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min yngste son! Han fyller två i mars, och storebror har nyss fyllt fyra. Han är världens...
2
Svar
22
· Visningar
6 338
Senast: BeastieBabe
·
M
Övr. Hund Läs! (Detta är hämtat från Canis.se) Vem är chefen? Text: Randi Helene Tillung Sammanfattning Länge har det varit...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp