Gaah... jag blir galen!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jenna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 793
J

Jenna

Beställde för drygt 3 veckor sedan stallgrejer från Equinet till det nya stallet. Valde just detta företag därför att det är bra grejer och hyfsat billigt. Men grejerna skall ju levereras efter en dryg vecka, och jag har varken fått eller hört ett ljud än...
Inte går det att få tag på dem heller, varken genom mejl eller på telefon. Nån mer som har/haft samma problem?

Sv: Gaah... jag blir galen!!

Enligt vad jag kommit fram till genom att läsa här på forumet verkar just det här företaget vara väldigt sega med sina leveranser :crazy:
Men försök och ring och tjata ännu mer, maila etc. var "på" dom så gott du kan!

Mitt rambovintertäcke som jag beställde på vintern (nov-dec) fick jag året därpå i maj-juni :p Då fick jag ringa, ringa , ringa och när jag väl kom fram som visste de ingeting.
Säga ordet ARN kan skynda på betydligt om man har såna problem som jag hade :angel: :devil:

Men om man inte får kontakt med de jävlarna?
Vet inte var den andra tråden tagit vägen, men det är ju jätte svårt att få tag i dem!
Tar dem två veckor att svara på mail och man har ju bara 14dagar retur på sig. Jag har svårt för deras telefontider då jag har lektioner då och när jag ringer (även på deras telefontider) så får jag en telefonsvarare bara!

Gaaaaah.
Jag skall ialalfall hota med ARN om jag måste stå för frakten på att skicka tillbaka de varor de felaktigt skickat mig, för inte fan skall jag stå för deras fel. :mad:

Beställde ett par chaps därifrån och det tog väl 2 veckor kanske så jag har inga dåliga erfarenheter.;)

Jag har beställt av dem två ggr förrut utan problem, men eftersom jag inte fått problem har jag inte behövt kontakta dem.
För det är ju kontakten som är problemet - att de är så jäkla onåbara, har ju tagit onödigt lång tid att svara på mail och inte alls svarat på telefonsvaren eller telefonen.

Nä, det är inte lätt att komma fram på teletiden. Jag ringde o ringde o ringde. Det var inte alls kul och jag har faktiskt inte handlat något därifrån sedan dess heller....:crazy:
Nej absolut inte, du ska ju inte behöva att stå för deras fel :crazy: :eek:

Jag har bara bra erfarenheter av dom, när jag fick vänta länge på vissa "restade" saker blev jag kompenserad.
Så tummen upp från min sida.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
4 000
Senast: Lhas
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 902
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 065
Senast: manda
·
Utrustning Jag beställde ett par specialdesignade och måttbeställda dressyrstövlar i somras/höstas men nu när stövlarna levererades till...
Svar
7
· Visningar
1 771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka