Gaah, msn panik!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Bellyra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 345
B

Bellyra

Har automatisk inloggning på msn men nu lyckades jag trycka bort lösenordet och kommer inte ihåg vad det är:eek:
När jag då klickar på "glömt lösenord" så skickar dom dumj****arna nya lösenordet till min mail =samma som msn:devil: Hur ska jag komma åt det då!!!?? Nån alternativ mailadress har jag inte heller...
Förut hade de ju en hemlig fråga man skulle svara på för att få reda på lösenordet!
Vad ska jag göra?? Har halvt panik nu så hjärnan funkar inte redigt...

(tråden ska antagligen ligga på datorer, jag vet, men hur många läser där NU då...)

Sv: Gaah, msn panik!

Går det att göra så? Då skulle ju jag kunna skapa en mailadress och be dem att skicka mina kompisars inloggningsuppgifter till mig. Det är ju helt sinnesrubbat om det funkar.

Lånar din tråd lite.

Nån som vet hur man stänger av automatisk inloggning

Om du loggar ut dig, så du kommer till sidan där du kan logga in igen. så trycker du bara av att du inte vill ha autmomatisk inloggning.

hmm...kanske inte går...har för mig att de gick...Men i praktiken borde det ju gå? fast som du säger, vore ju vrickat. Kanske har drömt :p

För min kompis gjorde dom så att dom frågade om den mailadressen där lösenordet var borta. Tex rubriker på dina mail och liknande.

Jag har så att det är en hemlig fråga man svarar på om jag har glömt lösenordet, på alla mina. :confused: Så, vad menar du med "förut"?

Det kommer ingen hemlig fråga nu utan de skickar någonting, en länk för att återställa lösenordet antagligen, till min mail (som jag inte kommer in på)
Jag har provat att skicka ett mail till deras support nu om de kan skicka lösenord till min studentmail... Borde ju va knäppt om det gick egentligen.

Man får ju upp alternativ att välja mellan: hemlig fråga eller skicka till alternativ mailadress...

Kankse en dum fråga, är inte speciellt teknisk:angel:

Har du gått till hotmails sida och tryckt glömt lösenord? Vet inte om det blir någon skillnad men man kan väl alltid prova?:confused:

MVH
Mickan

Jo jag har provat det med men det är samma. Det måste ju vara nåt fel på den sida jag får upp eftersom "hemlig fråga" alternativet fattas.
Kan bara invänta svar från support nu.

Att göra en ny mail/msn är ju inget man gör i första taget. Det är en mail jag haft i 10 år med alla kontakter och som företag skickar info till etc etc....
Förstår inte hur jag kunnat glömma lösenordet:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka