Det finnes flere alternativer. Er Perl noe du mestrer så anbefaler jeg det. Har selv valgt Perl når jeg har laget gjestebok og andre webaplikasjoner tidligere. Ellers er Python, php og asp andre alternativer, men har selv ikke erfaring med å lage gjestebok i disse scriptspråkene. Har dog noe erfaring med Python, men ikke direkte til gjestebok. Alle disse fire vil iallfall fungere bra.

Har en venninde som en gang holdt et kurs i Perl, hvor blandt annet gjestebok i Perl ble laget. Foilene er på norsk, men vil nok være greie å skjønne likevel. Du kan jo ta en titt!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
964
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 031
Senast: Badger
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 850
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp