Bukefalos 28 år!

galopp bilder

tänk mitt lilla troll var i alla fall med på en bild! :banana: Blir säkert fler till våren om staterna börjar bli lite jämnare... :crazy:
Jaja allt kan man ju inte förvänta sig av en fd. travshettis... :bump:
 
ja hon e kompis med min syrra med, men jag knner hennes mamma mest, red på dreas ridskola, tävlar för dem nu
 
klicka på 15sep 2003. Bilden längst till höger på rad ett. Fuxshettis med ryttare klädd i vitt, rött & blått (& svart ser det ut som oxå...) Det var nog den gången hon vägrade använda den dräkt jag sytt som är den "riktiga" dräkten till min ponny... Nu bor hon nästan i den... :smirk:

:bump: :rofl:
 
jaha! :D
hon går ju på galopp kurs hos oss!
hon har väl tävlat putte?(caputt)
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 126
Dressyr Bästa övningarna för galopp-skritt övergångar? Vi får inte riktigt till dem...
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: tuaphua
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
966
  • Artikel
Hästnyheter Nästan alla som tänker rak häst i galoppen rider i själva verket med bakdelen innanför. – Om du konstant tänker bogen en aning in i båda...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp