Galopp butiker?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Izah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 597
I

Izah

Jag skulle vilja veta vart man kan köpa galopputrustning billigt? Jag har börjat intresserat mig för ponnygalopp med min d-ponny arab.

Sv: Galopp butiker?

Du blandar inte ihop dom med galoppshop? Har själv inte hört något direkt dåligt om Feednrace.

Följde länken och hittade en supersnygg randig jacka på extrapris... Men, tack och lov, så var den nog för stor...

Nej, det var FeednRace. Jag hade nämligen själv tittat på deras sadlar och funderat på att beställa en när jag hörde att de inte riktigt skötte sig... Men det kan som sagt ha varit skitsnack.

Nej, det var FeednRace. Jag hade nämligen själv tittat på deras sadlar och funderat på att beställa en när jag hörde att de inte riktigt skötte sig... Men det kan som sagt ha varit skitsnack.
Jag har handlat några ggr från dom och det funkade bra, fick dom varor jag beställt och det gick fort, så jag har inget negativt att säga om FeednRace.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 030
Senast: lilsan
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd