Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Så jäkla bra avsnitt!WHAAAAAA vilket avsnitt!!!!
Måste smälta detta lite.
Sant! Men det hade ändå känts bättre att inte behöva vänta på att det ska händaHåller helt med dig @Killaloe , men tack vare cliffhangern kan det fortfarande ske tänker jag
När Jamie kommer upp till ytan står Dany redo med en dolk?
Exakt, den jäveln!Men kanske finns en bigger role to play..?
Avsnittet hann ju knappt börja innan det var slutmen i övrigt älskade jag det
Hur gör man en spoiler föresten?
Det göttiga här nu hade ju verkligen varit om Dany lagt beslag på guldet Jaime hämtat hos Tyrell så Cersei kan stå med lång näsa! Järnbanken får inget guld och kan inte låna ut mer till C.
Alltså Brienne är nog min absoluta favvo i hela serien!Skrattade högt när Arya svarade "no one" på vem som lärt henne fajtas. Hon sa ju sanningen
Jag var lite rädd att draken skulle stryka med men skönt att vapnet oskadliggjordes. Återstår att se om Jamie tar sig till ytan...
Det var det enda jag tänkte. "Han får inte dö än! Han måste berätta för Cersei först. Han är ju den enda som vet!"Han måste ju berätta vad Olenna sa![]()
Fast vakten kom ju och sa precis innan Dany dök upp att skatten var säkrad i kings landning (eller var det Red Keep) så skatten kanske hon inte når. Tyckte dock det var onödigt av henne att förstöra alla vagnar med mat. Det kanske skulle behövts inför vintern...
Tänkte också på det med maten, men hon kanske resonerade att hellre förstöra det än att det riskerar att komma C till nytta?
Fast vakten kom ju och sa precis innan Dany dök upp att skatten var säkrad i kings landning (eller var det Red Keep) så skatten kanske hon inte når. Tyckte dock det var onödigt av henne att förstöra alla vagnar med mat. Det kanske skulle behövts inför vintern...
Älskade avsnittet jag med, Arya är min idol
Asså.. nog för att Jamie är stark, men att han ska lyckas simma upp till ytan med all den där rustningen... Men jag håller med om att han måste överleva för att tala om för C att det var Olenna som dödade Jeoffrey..