wtf 7 Nov 2007 #61 Sv: Gamla svenska namn till en tik Gull-Marie heter min mormor gillar också gamla namn.. lite brainstorming: asta viola märta gunvor berta bodil boel britta dagny doris disa flora gerd/gerda gunnel henny hulda ilse (sååå sött!!) inez inger lillemor ( )
Sv: Gamla svenska namn till en tik Gull-Marie heter min mormor gillar också gamla namn.. lite brainstorming: asta viola märta gunvor berta bodil boel britta dagny doris disa flora gerd/gerda gunnel henny hulda ilse (sååå sött!!) inez inger lillemor ( )
Kilauea 7 Nov 2007 #62 Sv: Gamla svenska namn till en tik Har inte läst igenom allt, men föreslår Freja!
HeddaVovven 7 Nov 2007 #63 Sv: Gamla svenska namn till en tik Kom på ... Min sambos mormor heter Josta! Ganska ovanligt.
E Eccentric 7 Nov 2007 #64 Sv: Gamla svenska namn till en tik Ester och Hedvig tycker jag är fina gamla namn
Syrran! 7 Nov 2007 #65 Sv: Gamla svenska namn till en tik Jag har inte läst hela tråden så det kanske blir upprepningar... Men Elsa Ebba Alice Greta Eira Dora tycker jag är fina, gamla namn!
Sv: Gamla svenska namn till en tik Jag har inte läst hela tråden så det kanske blir upprepningar... Men Elsa Ebba Alice Greta Eira Dora tycker jag är fina, gamla namn!
Långnos 18 Dec 2007 #66 Sv: Gamla svenska namn till en tik Vi har haft en hund som heter Asta och en som heter Vera, har en nu som heter Elsa
Sv: Gamla svenska namn till en tik Vi har haft en hund som heter Asta och en som heter Vera, har en nu som heter Elsa