• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 710
N

Nun

Nån mer som har glädjen att få ha kvar sin vovve lääänge? Min gammelfarfar är femton år nu. Har haft honom sen han var sju veckor o mindre än katterna... Vi har hunnit med så mycket roligt - o njuter fortfarande av vår tid tillsammans! :love: :love:

Sv: Gamlingar

Mina föräldrar hade en schäfer då jag var liten som blev 14 år. Och deras groenendael som dom har nu är 10 år men uppför sig som en unghund så jag hoppas hon har många år kvar.

jag har en Sch/BC/collie blandning som blir 14 augusti...fick henne som ettåring som omplacering.....

Min springertik är tolv nu! Visst märks det att hon börjar bli äldre men hon e fortfarande pigg och glad! stendöv men annars omväxlande lydig och busig och precis sig själv! Men visst sätter man lite extra värde i varje dag nu för man vet ju inte om det är månader eller år kvar....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 595
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 381
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka