går det att få tag på?

Sv: går det att få tag på?

Fasen, undrar om det inte var ett sånt jag såg i en butik i min hemstad nu när jag var inne sist!
Det var i alla fall något bett jag inte förväntade mig att se i den storleken och som framkallade "gud så gulligt"-tankar. ;)

Ser ju att du bor i småland med! PM är på gång.

DarkInNight: ringarna var utan "hyskor"? Vad menar du med det, jag hänger inte alls med. :D

Hrm.. hur ska jag förklara så det blir förståeligt..
Ringarna var släta, och saknade fasta "håL" att fästa tygeln i. De flesta bett ser ut som dessa http://www.google.se/images?q=jaktkandar&oe=utf-8&client=firefox-a&rlz=1R1GGGL_en___SE362&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=sv&tab=wi&biw=1024&bih=575 , men det lilla bettet hade inte hålen i bettringarna. Hänger du med? :D

Hade det inte?! Dom jag såg hade hålen i bettringarna, visserligen var dom väldigt små men dom fanns ;)

Menar du så här ?

14640560.jpg

Haha, jag är lite trög. Fick för mig att vi pratade om ett bett ifrån samma butik, men det gör vi ju inte. :angel:

Liknande trådar

Trav Det här blir säkert ett långt inlägg men kanske finns det någon här som har nån idé eller tips eller helt enkelt kan pusha mig att ge...
Svar
15
· Visningar
2 589
Senast: Lazio
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 654
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka