Går det få tillbaka messenger 8,5?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Pollifaxen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 3 601
P

Pollifaxen

Laddade ner nya messenger 2009. Blir helt vansinnig. Så fult, så plottrigt. Går det att ladda ner föregående version någonstans? Hjälp innan jag blir helt galen!

Sv: Går det få tillbaka messenger 8,5?

Hittade tillsist på Microsoft.com om nu någon annan vill ha tillbaka gamla. Dock fanns inte 8,5 utan jag fick ta 8,1

finns det delade mappar där? i 8,1.

tillägg: 8,5 fanns ju där?

Senast ändrad:

Sökte på gamla trådar, men tror inte den här dök upp då... Har i vilket fall som helst hittat ett ställe att ladda ner en äldre version på, men ska man avinstallera den senaste på nåt vis för att det ska funka?

Misstänkte änna det... Dessvärre verkar jag vara helt hopplös med datorer idag. Jag hittar ingenstans att avinstallera det? :o Och då sökte jag ändå i hjälpfunktionen och kollade FAQ. Någon som kan guida?

Har du Windows XP gör du så här:

Start/kontrollpanelen/lägg till eller ta bort program/Windows Live Messenger, markera, klicka på ta bort.

Kalas! Tack! Men... Jag kan inte välja Windows Live Messenger...

live.jpg

Så ser det ut i listan hos mig...

Fast... nu när jag tänkte efter igen så har jag ju inte XP :o Jag har ju Vista... Ha ha, datorer är inte min grej, antar att det märks? :p

Kolla efter andra program som heter något med messenger då!

Eller så tar du bort allt som har med Windows Live att göra och speciellt om det är installerat/uppdaterat det datum då du la in det program du vill ta bort.

Eller så får du köra en systemåterställning, hur du gör det läser du dig till i Start/Hjälp Och Support.

Det kan inte vara så att det är installerat via Kontrollpanelen > Program och funktioner > Aktivera eller inaktivera Windows-funktioner?
I XP har jag för mig att man kan aktivera/inaktivera Windows Messenger åtminstone (dvs om man inte laddar ner och installerar MSN Messenger manuellt) :)

*kl*

Kan någon förklara för mig hur man avinstallerar nya msn från Windows Vista? Jag blir tokig på det här :crazy:

Jag gick in på kontrollpanelen>Program och funktioner och tog bort Windows Live

Jag har nya MSNversionen, blir knäpp!
Innan kunde man klicka på Brevet för att komma direkt till sin hotmail, nu när man klickar på den så händer ingeting det står bara typ "Gå till din hotmail" eller nått liknande..?

Nån mer med samma problem? Eller skall det vara så? :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 826
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 287
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 992
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka