Bukefalos 28 år!

Går inte att ändra på kategorin

thereseenman

Trådstartare
Är det bara för mig som det krånglar när jag ska lägga ut en annons eller ändra en annons? Jag skulle ändra min annons på min häst, men kan inte ändra på där det står "välj en kategori". Utan när jag ska klicka på "hästar & ponnyer" så reagerar den inte överhuvudtaget. Då lät den vara kvar på "välj en kategori", men när jag ska spara så står det "du måste fylla i en kategori". Detta är otroligt irriterande och jag skulle bli mycket tacksam om ni kunde fixa det här problemet!
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

Jag kanske inte förstår rätt, men "hästar & ponnyer" är bara en rubrik på kategorier, du måste alltså välja en av kategorierna under. För mig händer det heller ingenting om jag försöker välja just rubriken hästar & ponnyer, men har inga problem att välja kategori.
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

När jag klickar på "välj kategori" så kommer det typ kanske sju alternativ upp där det står "hästar & ponnyer, produkter m.m." Vet inte exakt alternativen men aa, så de är de enda jag kan klicka på och när jag gör det så händer ingenting och det finns inget under kategorierna.
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

Under "Hästar & Ponnyer" finns det inte fler alternativ i icke-fetstil? Vad skumt! För det är ju samma här, att de olika kategorirubrikerna går inte att välja, då händer just ingenting, men alla kategorier är valbara. J

ag är väldigt långt ifrån någon dataexpert, men tänker att felet i så fall kanske borde ligga hos dig/din webläsare? Hos mig fungerar det i chrome och firefox, vilket är det jag testat... Får se vad Gunnar säger när han hittar hit!
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

Okej! Jag trodde det var min dator som levde sitt eget liv, men provade på vårs andra två datorer också och det var samma där. Men jag ska kolla igen! :)
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

Detta verkar konstigt, ingen annan har hört av sig om liknande problem.

Jag vet inte varför det inte verkar fungera för dig. Vilken webbläsare och vilken version har du? Vore bra att veta för att försöka återskapa problemet.
Har du skapat ett användarkonto eller lägger du in din annons utan användarkonto, tror inte detta skall ha någon betydelse, men kan vara bra att veta.
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

Är det windows 7 du har som operativsystem och vilken version av firefox är det?
 
Sv: Går inte att ändra på kategorin

En fråga till:
Om du vid Sök på radannonsernas huvudsida fäller ner alla kategorier, ser det likadant ut?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hoppla, nu blev det ju verkligen ljust om kvällarna. Egentligen är jag inte så bekymrad över klockan när man håller på och ändrar mellan...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Habina
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 353
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 785
Senast: Elendil
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 855
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp