Går inte att ladda upp bilder.

pepp

Trådstartare
Vanliga bilder tagna med telefonen, det står att:
Screenshot_20211013-183018_Chrome.jpg


Men just denna kunde jag visst lägga upp :confused:
 
Fick också det problemet idag med ”vanliga mobilbilder”. Har aldrig varit något bekymmer förut :)
 
Frågan är om era mobilers bilder blivit större, om ni bytt mobil eller ändrat någon inställning på mobilen kan det vara problemet. Det kan dock vara ett problem med att något ändrats på Bukefalos server.

Jag har vad jag vet inte ändrat något, framförallt inte gällande den andra tråden om bildproblem, men idag genomfördes en mindre uppdatering av serverprogramvaran och det skulle kanske kunna ändrat något.

Har nu kollat och det verkar som om värdet för storlek på ex.vis bilder som laddas upp har återgått till det låga standardvärdet. Jag har bett de som sköter min server justera detta, men är inte säker på om det sker idag, kanske blir att vänta på till imorgon.
 
De är snabba de som sköter min server, de ska ha ändrat värdet för ca 10 minuter sedan. Återkom gärna med om ni nu lyckas få in bilderna som inte gick tidigare.
 
Frågan är om era mobilers bilder blivit större, om ni bytt mobil eller ändrat någon inställning på mobilen kan det vara problemet. Det kan dock vara ett problem med att något ändrats på Bukefalos server.

Jag har vad jag vet inte ändrat något, framförallt inte gällande den andra tråden om bildproblem, men idag genomfördes en mindre uppdatering av serverprogramvaran och det skulle kanske kunna ändrat något.

Har nu kollat och det verkar som om värdet för storlek på ex.vis bilder som laddas upp har återgått till det låga standardvärdet. Jag har bett de som sköter min server justera detta, men är inte säker på om det sker idag, kanske blir att vänta på till imorgon.

Enda nyheten här är uppdatering till iOS15 :) Håller tummarna att serverjusteringen gjorde susen!
 

Liknande trådar

Bukefalos Har skaffat ny telefon och nu verkar vissa bilder vara för stora för att ladda upp här. Jättekonstigt då jag tagit alla bilder i samma...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: pepp
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 436
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: miumiu
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp