Gardinstång till burspråk?!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare onlyme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 7 286
O

onlyme

Har ett burspråk men inga gardiner där. Har inte hittat ngn gardinstång till mitt burspråk. Vill ha längder i mitt fönster. Hoppas att ngn vet vart jag skall vända mig.
Kram

Sv: Gardinstång till burspråk?!

Hej! Det är bara att ta kontakt med en liten spec. firma inom gardin och markis, gärna en som vänder sig till företag, dom har oftast jättebra lösningar!! Lycka till:)

Jag och en kompis köpte en sån där duschstång med fjäder i så man inte behöver borra i väggen till ett burspråksliknande utrymme. Den vi köpte var ganska grov men det finns nog tunnare. Vi köpte vår på Bauhaus.

Det finns "böjar" att köpa till stängerna :) Har för mig att Ikea säljer såna till sina "Index"-stänger. Jysk säljer till såna där vanliga metallstänger oxå. :) Panellängder är snyggt i burspråk, en längd på varje "skarv" liksom.

Liknande trådar

Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: jemeni
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 422
Senast: LinnK
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix
Tillbaka