Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser den ut? Jag funderar på att debutera en av mina hästar i lätt klass där. Hur brukar vattnet se ut? Är det maxat och en massa gravar?![]()
Man kan väl säga att Gärds "enkla banor" nu är ett minne blott..
Väl hemkommen, skön hemresa!!!!!!!!
Jag satte hjärtat i halsgropen, riktigt rejäl *-ig bana, men hann aldrig fundera så mycket, det var bara att rida så gott det gick....
Lycklig tjej med frisk häst som nu längtar till våren!
Tackar Gärds för trevlig tävling!![]()
Grattis till placeringen!![]()
och Grattis till Fälttävlansnisse som vann och blev placerad + att hon vann DM.![]()
Jag satte hjärtat i halsgropen, riktigt rejäl *-ig bana![]()
(ang resultatet som finns ute på webben så verkar det gynna hemmaryttarna12:e & 13:e placerade i min klass har båda 20 hinderfel i terrängen som inte påförts totala straffpoängen)
Jaha det var duvips så fick jag ett dopp.
min häst gjorde sin debut i lätt klass och hoppade snällt alla hinder. jag har anmält till vinslöv men det verkar råda delade meningar om hur pass lätt/svår lätt klass banan är där. ni som såg/red gärds lätt klass bana i går, hur pass mycket värre blir det i vinslöv?
(ang resultatet som finns ute på webben så verkar det gynna hemmaryttarna12:e & 13:e placerade i min klass har båda 20 hinderfel i terrängen som inte påförts totala straffpoängen)