Gaskolik med följande problem..

Tack :)
Det var en neurologisk skada som man inte såg på slätröntgen utan först vid obduktionen, kan inte alla veterinär termer då jag inte fått hem journalutdragen ännu tyvärr.. men man hade inte kunnat göra något åt det. ..men det vart snabbt sämre sista 2 v så vi hade svårt att ens kunna åka transport in..
 
Tack :)
Det var en neurologisk skada som man inte såg på slätröntgen utan först vid obduktionen, kan inte alla veterinär termer då jag inte fått hem journalutdragen ännu tyvärr.. men man hade inte kunnat göra något åt det. ..men det vart snabbt sämre sista 2 v så vi hade svårt att ens kunna åka transport in..

Beklagar men skönt ändå på sitt vis att få ett svar
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 077
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 134
Senast: __sofia__
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför...
2
Svar
36
· Visningar
7 494
Senast: mackan
·
Hästvård Har en 6-årig hopphäst som skulle in på vet check i slutet av okt. Strax innan var hon väldigt konstig på en hoppträning. Studsade...
2
Svar
20
· Visningar
3 271
Senast: hastis1234
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp