Ge bort medlemskap i body shop?

Barbabelle

Trådstartare
Jag skulle vilja ge bort ett medlemskap i body shop till min vän i present, kan man teckna ett medlemskap där åt någon annan? Har sökt på hemsidan men hittar ej något svar på detta.

Sv: Ge bort medlemskap i body shop?

Ett tips är annars att ge personen ett "personligt" presentkort på 100:- till medlemsavgift :)
Vilket är en bättre "investering" än 100:- för rena produkter, nu när man anmäler sig som klubbmedlem får man 600p i bonus, vilket motsvarar 600:- och är således mer än hälften för ett bonusbelopp på 1000p, dessutom får man 100:- i present när man fyller år :)

Liknande trådar

Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 536
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 349
Senast: Enya
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 780
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna