Geggig i ögonen,tips....

fettso

Trådstartare
Har en 5-mån perser bebis som ständigt har geggiga ögon,rengör varje dag men kvar blir brunt runt ögonen,nåt tips på hur man får bort det?
Han har ej ögon infektion.

Sv: Geggig i ögonen,tips....

Fortsätt torka, använd gärna saltlösning och papper som inte luddar eller dammar. I "vissa" raser är rinnande ögon tyvärr mer eller mindre standard eftersom de har trånga tårkanaler, och det innebär inget problem för katten så länge ögat är friskt i övrigt.

Har en 5-mån perser bebis som ständigt har geggiga ögon,rengör varje dag men kvar blir brunt runt ögonen,nåt tips på hur man får bort det?
Han har ej ögon infektion.

har du ingen bild på sötnosen?

skogsbo - som själv vill ha en perser om typ ett halvår.

För att lägga in bild krävs väl nån specielllt format??

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
660
Senast: Sel
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Tualma
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur