Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

*KL*

Inside information.... Lustigt att frågan om Horseware täcken kom nu
Idag har det börjat komma in produkter från just Horseware..
Skoj...

Oi, er det sant? Så kult! Nå gleder meg meg enda mer til jeg skal dit!:)

Fanns en del olika schabrak inne igår när jag var där...

Köpte bl.a:
Jacson, cooler-täcke strl 125 för 349:-
Fleecefodrat regntäcke, strl 125, för 299:-
Snygg kortärmad piké för 90:-
Och lite annat smått..
(riktigt fina saker på inredningsavdelningen!!)

Fanns olika eksemtäcken inne med magplatta.
Höll på att köpa en skitsnygg orange jacka men insåg att jag har en liknande nästan ny, fast blå... :)

Hørte de hadde fått inn horze-ting. Har de grand prix-bukser? Må ha en ny stevnebukse.

Håper de har HW når jeg skal dit i juli! Ååååh, gleder meg! Hvordan er utvalget av BOT nå?

KL

Brudar! Horseware prylarna är ute i butiken :D Idag fick jag med mig 3 amigo 600d lite i färgen gunmetal(?) strl 125. Fanns fler.. Ponny typ 95-125, dock endast 160 bland större storlekar. Fanns även Horsewares pessoa-kollektion med kläder. Och jag fyndade även en Racesafeväst :D

Finns det några snygga träns och ridbyxor där nere? Vi ska ner på torsdag och hade vart kul att veta om man har chans att hitta vad man söker :p

Men då KRÄVER jag att Sockerbit skriver ut priserna! Vill ju veta!!! :D

Någon som ska dit i veckan?
Kan ni vara snälla o skriva vad som funnits, sortiment o rent allmänt hur där är med grejer just nu! Ska dit på torsdag, vill gärna veta lite insideinformation innan ;).

Självfallet får man lov att kräva när det gäller sådana saker som HW! ;)

Amigo Hero 6 Lite i Excalibur/Gunmetal i 115-125 låg på 499 kr. Även samma täcke fanns i strl 160. Övriga storlekar verkade inte finnas, dock vet jag inte om det möjligtvis var så att man helt enkelt inte hunnit få ut mer på hyllorna än. Folk plocka på sig rätt många när de såg att det var HW (vem skulle inte?! :D ).

Sedan fanns där ett turkos/ljusblåaktigt Amigo, men detta fanns bara i 95-115, eller om det rent av var strl 85(?) till 115. Dessa låg också på 499 kr.

Bland kläderna fanns HWs Pessoakolletion, kläder som dock ej föll mig i smaken. Allt från piké, "stickade" tröjor, ridbyxor till dunvästar. Priser från 199-499 kr på dessa plagg.

Fick tag på en Racesafe 2000 i marin för 1300 kr, fanns i svart, marin eller brun i barnstorlekar samt vuxen S-XL.

I övrigt så fanns väl det vanliga antar jag... Jag nöjde mig med HW och Racesafe på hästavdelningen så jag kolla inte jättemkt på det andra.

Hoppas det gav er några svar iaf ;) :D

Senast ändrad:

kl
Någon som vet om deras märkestäcken är 2a sortering?
Köpte ett catago flugtäcke märkt stl 145 men det va för trång för min häst som har stl 135.

Ok, som jag misstänkte så var det inte så jättestor prisskillnad, ca 150kr billigare där då.
Men det är ju fortfarande billigare om man är ute efter ett sånt täcke. :)

Racesafe västen var ju ett fynd!
Jag älskar min rasesafe!

KL

Kompisen köpte med hem ett grått schabrak till mig från Gekås. I stallet frågade dom ifall det var ett Anna Scarpati ;) Det är förstås inte det, men jag tror det är få som skulle kunna se någon större skillnad. Och vad kostade då detta? Jo, 119 kr :D

Vi vill ju se bild!:D

Är det någon som vet om Jacson emblem schabraken finns kvar?

Jag har ett sådant till salu, om du är intresserat. Marinblått med gul kant, flaggemblem. Använt några enstaka gånger, men tyckte inte att färgen klädde pållen min.

Du menar de som fanns typ i klarblått och röd bland annat? Såg i så fall något enstaka, men jag tror det var ponny. Jag har ett klarblått :d

Ja precis!
Någon som har varit nu och kan berätta vad som finns?
Finns det pike tröjor i funktionsmaterial?

kl

finns det några flughuvor? min medryttare ska upp dit i sommaren så tänkte skicka med en beställning :p.
och finns det enkla lädergrimmor? vad ligger de på ungefär i pris?

När jag var där den 31:e maj så fanns det några olika flughuvor. Både sånna i typ trikå och de som är lite stelare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • WE-tråden
Tillbaka