Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina inköp blev 2 ridbyxor, dressyrgjord, 2 dressyr schabrak, stövelstrumpor, 1 tunn långärmad tröja, 1 tshirt/piké från HW, överdrag till sadeln (hoppas det passar dressyrsadeln, munkjacka med reflexer, hästgodis, å lite vård produkter :)
311uu07.jpg

15xmzqw.jpg
25kuagw.jpg
2dmdwzr.jpg

nån som vet vad de har för skyddsvästar? :)
Var där idag och såg att det fanns "panelvästar" som är reglerbara och några racesafe i storlek L och XL 499:- och en sån där "vanlig" väst som är som två block och kardborre som man fäster i. Skrev lite konstigt men hoppas du förstår:)

Jag åker dit i nästa vecka. Hoppas på tunnare ute/stalltäcken (typ 100-150g) eksemtäcke med uv-skydd, ledade stigbyglar, fullcheekbett, trevlig ryktborste, ridbyxor (hallå, dom rosa tidigare i tråden!!:love:), blingpannband och en bra gelpad.

för att bara ta en liten del av listan. Och anatomiska sadelgjordar!

http://s47.photobucket.com/user/_LISAS_/library/Ullared Gekas 2014?sort=3&page=1

Bett, tredelat 15,5cm 99kr
Sadelöverdrag, fleece 49,95kr
Stigläder, brun 135cm 99kr
Stigbyglar, Island 199kr
Ulltäcke 165cm 199kr
Flughuva xfull 69,95kr
Sadelgjord med resår 135cm 99kr
Schabrak, reflex, full 119kr
Schabrak, rosaröd, full 139kr
4 grimskaft 14,95-24,95kr
Långt grimskaft, vitt, 59,95kr
Väska för borstar 69,95kr
Mini Horselyx 59,95kr

Men varför fanns inte det rosa schabraket när jag va där! :mad: :arghh:

• Gilla
Reactions: _L_
Vi ska dit på torsdag, blir mitt första besök! :D Någon som vet om dom har HW inne just nu och vilka priser det rör sig om? Någon som sett t.ex. 100g utetäcken?

Kollade inte exakt på täcken, men det fanns då en hel del utetäcken när jag va där förra helgen :) HW fanns i kläder med, jag köpte en tshirt/pike för under hundringen :) Tidigare köpt HW Amigo med helhals 300g för 599 tror jag det va.

Ska nog dit i slutet av augusti!
Ska kolla efter ofodrat HW täcke till både häst och hund :)
Sedan kanske ett par ridbyxor... :)
Och givetvis lite långärmade tröjor att rida i, hittade en luddig förra gången :love::love:

Är i ullared nu, tog en snabbtur på jakt efter de rosa helskodda ridbyxorna idag men de fanns inte :( bara ljusgrå skoning.

Imorgon tittar jag efter det rosa schabraket!

• Gilla
Rätt häftig rosa färg på schabraket, mörkrosa!
Någon som har lust att köpa några fler sadelöverdrag (lila fleece) till mig och skicka!? Fattar inte varför jag bara köpte ett, lila är min favoritfärg och jag har ju fler sadlar! :-P

Rätt häftig rosa färg på schabraket, mörkrosa!
Någon som har lust att köpa några fler sadelöverdrag (lila fleece) till mig och skicka!? Fattar inte varför jag bara köpte ett, lila är min favoritfärg och jag har ju fler sadlar! :-P
Fanns sadelöverdraget i fler färger (typ marinblått eller svart)?

• Gilla
Ska försöka ordna mig bilder, trots att jag inte fick med så mycket. Var väldigt urplockat bland betten, ville ha ett med parerstänger, hittade ETT ENDA fullcheek. I storlek 15,5. Bara 5 cm för långt. Fanns massor tränsbett och pessoabett, tråkigt sadelgjordsutbud och många blingpannband! Ett med en rad stora vita stenar med rubinröda små stenar i raden över och under, superläckert. Läckra ridbyxorna fanns bara i barnstorlekar och där är helskoningen så liten, så fastän jag fick på mog största storleken hängde inget par med hem. Däremot chockrosa oskodda för en spottstyver och ett par beige helskodda från mountain horse.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
641
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 669
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka