genomskinligt...Svara FORT!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare cotton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 825
C

cotton

Jag behöver hjälp med min hemsida genast! Jag har glömt av koden för hur man får I-frames genomskinliga och till den layout jag har nu behöver jag genomskinliga I-frames....Så snälla hjälp mig!

INGEN som vet ens en sida där koden står? Pleeeeaaaaaasssseeee.... :)

kan det vara

allowtransparency="true" ?

och

<body style=background-color:transparent>

på de sidor som ska visas i iframen?

denna kod tog det mig 5 sekunder att leta upp på webdesignskolan.com

<BODY>

<table width="100%" height="100%" border="0">
<tr>
<td align="center" valign="middle">
<iframe src="iframe-sidan.htm" name="iframe" width="300" height="300" scrolling="auto" frameborder="0" allowtransparency="true" ></iframe>
</td>
</tr>
</table>

</BODY>

/ Karin

Ok! Tack för det men jag känner tyvärr inte till webdesignskolan sen tidigare och ingen annan sådan sida heller, då kan det lätt bli lite knepigt! ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
728
Senast: sthu
·
Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
897
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka