Gex nån som har!?!?!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare mai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 072
M

mai

någon som har ett spel som heter gex, enter the gecko, jag har fasnat men banan, Ride the haunted elevator, hur kommer man till hissen och hur får man igång den sen??

Sv: Gex nån som har!?!?!

haha, sheet! Det var länge sedan! Spelade alltid det när jag var liten! h ihi

haha, köpte de för 15 pengar frå hyraffär, va bra då vet du, :D hurgörag???

Sv: Sex nån som har!?!?!

Varför läser jag "Sex nån som har!?!?!" hela tiden. väldigt störande för då måste jag ju öpnna den gång på gång :angel:

Här finns en walkthrough på engelska som nog är av intresse för dig.

http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/gex_2_a.txt

Mission 3 - Ride the Haunted Elevator
Remember where that seemingly innocent bookcase was in the third room, near the bouncing pumpkin and the second blood cooler? Well, go there. Nudge the bookcase on one of its side to reveal a hidden room. Tail Whip the hidden switch to activate the haunted elevator. Now, proceed until you get to the door leading to the last room. Turn to your left and enter the wooden double doors. Go in and turn around. You'll start to drop while you're in the elevator. Simply go toward the exit for the last Red Remote in this creepy world.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
7 344
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 294
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31