Itzyditzy

Trådstartare
(Snart) är det dax för en utav årets höjdpunkter!
Själv har jag inte några biljetter dit. Men undrar om man kan komma in på mässan utan att ha biljett till själva showen? :)
 
Sv: Ghs 2014

Det kan man. Du går in på mässan utifrån så att säga och betalar entré där + får en entrébiljett som gäller bara på mässan.
 
Sv: Ghs 2014

och har man tur så kollar dom inte biljetter alls när man går in till att se shower så får man se en massa gratis ;)
(jag gick inte in med flit första gången utan kollade efter matställe och upptäckte att jag visst var på "fel" sida sen)
 
Sv: Ghs 2014

och har man tur så kollar dom inte biljetter alls när man går in till att se shower så får man se en massa gratis ;)
(jag gick inte in med flit första gången utan kollade efter matställe och upptäckte att jag visst var på "fel" sida sen)

Jag har aldrig köpt biljetter hehe ;)
 
Sv: Ghs 2014

Någon av dagarna förra året så var det billigare att köpa entré till showen (inkl mässan) än vad det var att köpa till bara mässan. Det var första gången.på många år jag såg lite av hoppningen... Köper alltid bara mässbiljett annars! Det är ju shoppingen som är det roliga ;-)
 

Liknande trådar

Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 808
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
787
Senast: Squie
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 032
Senast: mars
·
Tjatter Har någon här skickat in ett bidrag till Agrias rimtävling? Vad kom ni på för rim? Jag har skickat in det bästa jag kom på men kommer...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp