Bukefalos 28 år!

GHS/Euro Horse shopping

IMG_20160326_192745.jpg

IMG_20160326_064054.jpg
 
Dagens shopping blev en blingat pannband. Blev så glad när jag hittade i xfull och även xxfull :love:

Bilder på shoppingen kommer när jag kommit hem från funktionärs-bubblan :p
 
En vän till mig var uppe igår, själv var jag hästvakt men hon hade handlat till mig :love:. Jag måste ha varit väldigt snäll för denna veckan har jag både fått ett träns och ett schabrak av henne, schabraket är från Gbg!

12512769_10153548877147219_1790569958711091792_n.jpg
 
En vän till mig var uppe igår, själv var jag hästvakt men hon hade handlat till mig :love:. Jag måste ha varit väldigt snäll för denna veckan har jag både fått ett träns och ett schabrak av henne, schabraket är från Gbg!

12512769_10153548877147219_1790569958711091792_n.jpg
Förlåt, helt OT, men jösses vilken bedårande häst du har! :love:
 
Förlåt, helt OT, men jösses vilken bedårande häst du har! :love:
Åååh, men tack så mycket! :love: Han är min prins här i livet, en 9-årig kallblodstravare som jag haft sen han var föl. Världens snällaste och ödmjukaste, högt älskad av väldigt många. Dessutom vacker som en dag! Denna bilden är inte den bästa, men jag har en vän som är fotograf - där kan vi snacka snygga bilder :eek:.
 
Min shopping:
Ett skitcoolt, billigt schabrak
K9 Schampo
Sporrar
Ett par (väldigt billiga) låga Converse
Tredelat tränsbett
Å fem par strumpor :cool:

Nöjd, har ingen egen häst, utan bara medryttarhäst att shoppa till, och behövde egentligen inte något utom sporrarna :angel: Skulle titta på säkerhetsväst också men den jag ville ha fanns inte i min stl...
 
Senast ändrad:
Då var eurohorse över för min del. Kunde checka av skor och sporrskydd, men hjälm får jag lösa "hemma". Har tydligen för litet huvud :p:D Men till min stora glädje kom jag hem med en ny, fin, körpisk från piskmakaren :banana: En som dessutom är lagom lång :up:
 
Mina "fynd" på mässan blev följande:

- Supermjuka tyglar från Treadstone.
- Ett superblingat pannband från Gyro Riding gear.
- Det pistagegröna schabraket från Equiestrian Stockholm :love:
- Ekologisk Body cream och Body peeling som luktar vattenmelon :heart

Utöver detta så passade jag på att prova ut en CO ayr8 sparkling. Billigaste priset på mässan som jag hittade var 1599:-. Samma pris finns på nätet så jag beställde den istället på en sida spm har 20% på allt i helgen :D. Dessutom gratis frakt :up:. Provade den nya hjälmen från BoT då jag tyckte att den plastiga varianten är rätt snygg. Tyvärr hade jag fel huvudform för den hjälmen, så det fick bli CO istället.
 
Jag kompletterade med hästgodis och strumpor från Spooks igår.

Hittade ett spö jag ville ha, men det fanns bara i vitt eller lila så det vart inget.
 
Mina "fynd" på mässan blev följande:

- Supermjuka tyglar från Treadstone.
- Ett superblingat pannband från Gyro Riding gear.
- Det pistagegröna schabraket från Equiestrian Stockholm :love:
- Ekologisk Body cream och Body peeling som luktar vattenmelon :heart

Utöver detta så passade jag på att prova ut en CO ayr8 sparkling. Billigaste priset på mässan som jag hittade var 1599:-. Samma pris finns på nätet så jag beställde den istället på en sida spm har 20% på allt i helgen :D. Dessutom gratis frakt :up:. Provade den nya hjälmen från BoT då jag tyckte att den plastiga varianten är rätt snygg. Tyvärr hade jag fel huvudform för den hjälmen, så det fick bli CO istället.

Hm BoT satt som en smäck på mig, kanske inte ska satsa på en ny CO Fiona då :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Återkommande uvi
  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp