GIF fil till jpeg/jpg?

_Smulan_

Trådstartare
Som rubriken säger; hur ändrar jag en GIFfil till en jpeg eller jpgfil?

En kompis till mej har en bild på sin bilddagbok som är den enda som finns kvar på mej, henne och en kompis till oss som gick bort så jag hade gärna velat ha den sparad.
Men när jag kopierar och sparar den så blir den bara blank. Har försökt lägga den i paint och spara som jpg/jpegfil med men det är samma där.

Någon som kan?

Sv: GIF fil till jpeg/jpg?

Det har inte med att göra att det är en gif, det är det troligen inte, man kan inte högerklicka och spara bilder från bilddagboken helt enkelt. Gör en skärmdump istället eller leta upp rätt jpg i koden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 086
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 118
Senast: tuaphua
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 368
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka