• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 595
C

CeciliaHeikne

Ja shoppade lite nya prylar till älsklingen igår :love:

skulle igentligen bara köpa nytt foder men de blev en hel del..

Betfor
nya B-vitaminer
nya E-vitaminer
Chevinal plus.
och lite koppar järn
nya gräsbroddar (för vi ska till terängbanan och hoppa i helgen) :banana:
Sen köpte ja en equiline padd till :love: älskar
ett nytt träns i jätte fint läder :love: :love:
Nya tyglar
och en mirkael borste på extrapris.. hahaha.. (supertät) heeelt underbar att borsta med..

:banana:

vad köpte ni senast? nått roligt? nått ni är nöjda över? :D

Sv: Glad

åh visst blir man salig av att shoppa,speciellt hästprylar ;) :D
jag har inte handlat något på ett tag...*tyvärr*
men är ju på jakt efter en ny sadel till pålle.....

lycka till på terräng hoppningen :)

hehe tackar. Hon har aldrig sett teräng banan och aldrig hoppat de sortens hinder så de kan nog gå hur som helst.. :p

Å kul :)

Jag shoppade senast:

*Ett Ulltäcke
*Eskadron Schabrak
*2 andra schabrak
*Nya Roeckl ridvantar
*Benlindor+paddar
*Förbygel m. martingal

meeeen då. CIssi, du shoppar för mycket. Jag hoppas du lånar ut mirakelborten till mig när jag ska tävla på NFK den 5 maj ;)
Vilka ska du till terräng baNAN MED? FÅr man följa med kanske *liten å söt*

här ser du en som shoppar för mkt!

men jag FICK ett nytt regntäcke av min mor (gillar hästar)
det hör till ovanligheten :D

Jag köpte en pisk (superhärlig!), ett bett, ridbyxor, en krokgrej man akn ha på tävling och ett svettäcke när jag var på hööks i påskas. Kommer man norrifrån blir man tvungen när man åker söderut!! :D Frågar du om en vecka eller två kommer jag säga en häst :) :) :)

Var i hästaffären för en vecka sedan och dom hade halva priset på allt för dom skall stänga. Så det blev 2 nya vintertäcke bla. Lite små skit oxå

Asterix skrev:
meeeen då. CIssi, du shoppar för mycket. Jag hoppas du lånar ut mirakelborten till mig när jag ska tävla på NFK den 5 maj ;)
Vilka ska du till terräng baNAN MED? FÅr man följa med kanske *liten å söt*

hihi ja köper så myke som jag aldrig får användning för
:D ska åka till granngården idag igen. Måste byta tränset, bonnie har föär stort huvud :p

jaa de var en hel del. men några är skadade och andra ska tävla /träna så vi blir nog inte så många... men ja hoppas på att de blir av ska höra med dom idag

om de blir nått så är de klart du ska me :p

det finns inte mycket.. Bara fyra stycken vad jag vet..

Granngården (ligger vid hamnen)
Chapman (mitt i stan)
Hästgården (tror jag det heter) Ligger på vikbolandet
sen finns det en till hästbutik där ute på vichan :smirk:

Okej, tack! :) Vi ska bo hos kusinerna som bor i Kneippen (heter det så?), vilken affär ligger närmast då? Inte så haj på nkpg ;)

Vad roligt det är att shoppa häst saker. Bara jag hade mera pengar. Det senaste jag köpte till pållen var en grimma(blå) och B- vitamin.

Senast idag:D

Sprengerstigbyglar

Sen igår när vi var på Djursjukhuset passade jag på att köpa pälsglans m.m där ;)

Oh, nice hun ^__^

Senast köpte jag en pannborste samt en hovborste, båda lila :):)

Fladde skrev:
Senast idag:D

Sprengerstigbyglar

Sen igår när vi var på Djursjukhuset passade jag på att köpa pälsglans m.m där ;)

Måste bara fråga, hur är stigbyglarna att rida i? Är det de som är ledade på 4 ställen? :love:
Funderar på att köpa såna men en kompis köpte ett par från hööks som bara hade en led i sig och det blev lite läskigt :D att rida för det gick inte att hålla hälen still :smirk:

För övrigt så inhadlade jag ett mässingsbett och en remontnosgrimma sist jag shoppade. ;)
Har även beställt ett par passier stigläder :love: och ska köpa ridbyxor, jacka och ridskor när jag får råd.
Det var ett tag sen sist. ;) :banana:

Love*Laika skrev:
Okej, tack! :) Vi ska bo hos kusinerna som bor i Kneippen (heter det så?), vilken affär ligger närmast då? Inte så haj på nkpg ;)

jaa kneipen.. Då är chapman närmast det ligger inte alls långt från, gångavstånd tilloch med. :) men de är en väldigt liten butik

Jag fick mina grejor från Börjes i går. Fleecelindor, flyveil, svamp, jacka och vita ridbyxor och jag är helnöjd :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Starlink
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka