glappande kontakter...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare mesklover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 756
M

mesklover

Denna tråd handlar visserligen inte direkt om datorer, men kändes mest passande att lägga den här...

Jag börjar bli galen på kontakter som börjar glappa. Jag pratar om kontakten som finns på hörlurar/högtalare, såna där 3.5 mm.
Det brukar börja med att dom glappar så man får vrida på dom och då funkar det, men nu har det gått så långt att mina hörlurar inte alls vill funka eftersom det glappar så mycket :cry: Vet inte ens om det är fel på hörlurarnas kontakt eller om det är hålet i datorn...(Hoppas ni förstår hur jag menar :angel:)

Är det bara jag som råkar ut för det här med jämna mellanrum eller finns det fler här som får köpa nya hörlurar mest hela tiden? Är det något jag gör fel eller finns det knep för att undvika detta?

Sv: glappande kontakter...

Sladden slits och går av efter ett tag. Löd på en ny kontakt, eller ännu bättre köp ett par bra lurar med löstagbar sladd så behöver du bara byta sladden nästa gång.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 112
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 867
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 634
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En enda ridlektion blev det den här veckan, men vilken lektion sen! Jag hade lätt kunnat byta bort minst 5 lektioner på andra hästar mot...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka