Bukefalos 28 år!

Sv: Glee!

Jag har inte skrivit något inlägg om att hon har dålig andedräkt..? Det kanske är Aningsfull du tänker på?
 
Sv: Glee!

Men...var det inte du som hade problem med Selmas mun...innan Gunnar gjorde om forumet? :confused:
Är jag så totalt ute och cyklar? :confused:
Ber om ursäkt i såna fall! :o
 
Sv: Glee!

Kollade tillbaka lite....det var Aningsfull som hade problem med lukt. :o

Men då kan jag fråga såhär: Hur har det gått med tanden/tänderna på Selma? Hörnisarna.
Hänger du med då?
 
Sv: Glee!

Ingen fara.

Ja, nu hänger jag med :)
Hörntänderna ser ut att gå upp i tandköttet men tittar man noga så ser man att det är som ett litet veck så tänderna sticker henne inte. Det är alltså inget problem.
Sen var det det där att det "knarrar" när hon stänger munnen, men det verkar ha gått över. Man kan höra liite ibland men jag tror att det beror på att hon spänner käken på nåt konstigt sätt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Grans Naturbruksgymnasium i Öjebyn har stora problem med råttor. De är i kattstorlek. Skolan har provat både gift och fällor, inget...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 635
Senast: Rosett
·
Hundträning Jag har en liten hund med pyttig mun även för sin storlek och mjukt bett. Dessutom så är hon lugnt tempererad och jag jobbar mycket med...
Svar
15
· Visningar
963
Senast: snorp
·
Hästvård Undrar vad ni betalat vid tandvård 2023? Räknade lite på DV:s hemsida och om det krävs större åtgärder i hästens mun skulle det landa på...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Meglio
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp