Bukefalos 28 år!

Sv: Glee!

Jag har inte skrivit något inlägg om att hon har dålig andedräkt..? Det kanske är Aningsfull du tänker på?
 
Sv: Glee!

Men...var det inte du som hade problem med Selmas mun...innan Gunnar gjorde om forumet? :confused:
Är jag så totalt ute och cyklar? :confused:
Ber om ursäkt i såna fall! :o
 
Sv: Glee!

Kollade tillbaka lite....det var Aningsfull som hade problem med lukt. :o

Men då kan jag fråga såhär: Hur har det gått med tanden/tänderna på Selma? Hörnisarna.
Hänger du med då?
 
Sv: Glee!

Ingen fara.

Ja, nu hänger jag med :)
Hörntänderna ser ut att gå upp i tandköttet men tittar man noga så ser man att det är som ett litet veck så tänderna sticker henne inte. Det är alltså inget problem.
Sen var det det där att det "knarrar" när hon stänger munnen, men det verkar ha gått över. Man kan höra liite ibland men jag tror att det beror på att hon spänner käken på nåt konstigt sätt.
 

Liknande trådar

Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
582
Senast: Fille
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
34
· Visningar
3 169
Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
1 061
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
844
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp