Glen Gordon Diablo

stjarnfrugt

Trådstartare
Någon som har detta? Hur är kvalitet och storlek?

Jag är sugen på att köpa pullartränset + förbygeln med martingal. Skulle passa så bra på min uppkäftiga häst ;)
 
Sv: Glen Gordon Diablo

Jag har inte diablotränset, har dock klämt på det. Har väl egentligen inte så mkt att säga om det från när jag stod och tittade på det men hade ett GG kandar som jag bittert fick erfara inte höll. Tappade färg och släppte i limningen (rundsytt). Använde det under en månad. Fick sälja det för en hundring och hade väl gett dryga 2000 för det. Bittert. Jag kan inte säga att jag aldrig kommer köpa GG igen (då även jag är förtjust i diablo) men det krävs att jag lyckats förtränga den senaste erfarenheten. :( Var jättefint och allt jag ville ha... men men...
 
Sv: Glen Gordon Diablo

Jag tycker att GG är åt det större hållet i storlekarna - vilket är bra för mig som har en häst som är mitemellan full och x-full ;)

Äger ett GG Diablo pullarträns och visst, det sitter bra och sådär, men det är lite väl mjukt i lädret (kanske låter konstigt att gnälla över), och det gör att remmarna är lite svåra att spänna fast.
Då är jag mer nöjd med mitt Nexus-träns från dem! Det är skitbra i både passform och kvalité! :d
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
449
Senast: Takire
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 530
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp