Hööks nya täckesdesign

chiiliacanth

Trådstartare
Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform jämförelsevis med tidigare täcken. De är de enda täcken som passar på mina hästar riktigt bra.
 
Jag syftar på designen alltså loggan, färgerna, hela looken är annorlunda mot de gamla täckena, inte antal spännen. De har samma look på innetäckena, schabrak och lite annat. Men kanske ja som stillar mig blind 😅
 
Jag syftar på designen alltså loggan, färgerna, hela looken är annorlunda mot de gamla täckena, inte antal spännen. De har samma look på innetäckena, schabrak och lite annat. Men kanske ja som stillar mig blind 😅
Menar du den senaste kollektionen med ränder?
Tycker att det är bra att dom försöker göra en billig kollektion som även är riktigt snygg.
Hållbarhet på täcken och annat står ju oftast och det ser ju ut som normal denier på dom
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 317
Senast: Squie
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
797
Senast: Linda_A
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
691
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
743
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp