Glengordon träns!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare EQL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 416
Sv: Glengordon träns!

Köpte det idag! Blev full :eek: ! Hennes huvud är nog ganska stort ändå :p .
Jag gillar att byta träns rätt så ofta så det gör inte att färgen skavs bort efter ett tag. Hon såg jättefin ut i det :love: .

Hahaha. Alltså ska man köpa ett svart om man ska ha brunt och ett brunt om man ska ha ett svart! ;)

Men det där tränset är nog super att ha som slit-och-släng träns hemma när man ska ut i skogen! ;)

Aaah, det ska inom kort slitas och slängas i papperskorgen ;)

Sorbe skrev:
HAHAHA. Det jag skrev var ju ironi! :rofl:
Men det stämmer alltså?

En fråga bara, hur kan du först påstå att det ändrar färg när du tydligen inte ens har erfarenheter av ett eget GG-träns?

Även om det va ett ironiskt inlägg så är det onödigt när någon frågar vad folk som verkligen äger ett sånt tycker om det!

Men seriöst. Det var ett SKÄMT. Då alla skriver att det bruna blir mörkare, nästan svart så skulle jag skämta till det lite. Jag är inte den enda som gör så på Buke.
Sen stämde det ju faktiskt... :smirk:

Shit, ta det inte så personligt!

*håller med dig*

Sen är ju inte läder svart naturligt, utan det är färgat. Så därför är det ju inte helt otroligt att det skulle bli brunt heller!!:p

Precis! Tittar man noga på välanvända svarta träns så kan man nog se en brun nyans där också! Oavsett kvalité, märke och pris.

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: iNHALE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka