Globus produkter

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 895
C

Coffeaclub

Hur är de? Kvalitetsmässigt, passform, prisvärda m.m. Har hittat massor av snygga saker från Globus som jag vill ha till mina pållar. Tycker att de verkar ha bra priser oxå... Rekommenderar ni nåt speciellt? Bara kul å höra...

Sv: Globus produkter

jag har nyss köpt en globus loke sadel till min häst, jag sitter helt underbart i sadeln och den ligger super på min häst som gillar den mkt bra! den kostade 6,300:- ny, jag köpte den för 4,200:- beg, fast den va bara använd ca 20 ggr, plus att jag igår köpte ett globus tredelat "äggbett" som min häst är mkt nöjd med,jag med självklart!! jag tycker du ska satsa på globus saker, doim har kvaltet och är mkt bra och prisvärda!! lycka till!! //Martina

Sv: Globus produkter

Tack för ditt svar!

Jag har sett en del Globussaker i diverse affärer som sett bra ut och verkat ha fin kvalité, fast man vet ju aldrig förrän man testat.. ;) Jag är bl a sugen på ett träns, eggbett (rakt el. tredelat), fleecetäcke, lindor m.m. Har även spanat in en dressyrsadel..

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
767
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka