glömt inloggning?

starcraft

Trådstartare
jag, grymt oteknisk med säkert dumma frågor skulle vara väldigt tacksam för svar;)

Jag har en dator här hemma, men jag har glömt inloggningen på den datorn så jag skulle vilja "börja om från början" så att säga. Nollställa datorn.

Någon som kan hjälpa mig med det?

Sv: glömt inloggning?

Är det en märkesdator så brukar det ofta följa med en RecoveryCD som rensar hela burken och installera om den så den blir som när du köpte den.

Detta gör att den rensar allt från datorn så har du bilder, dokument eller andra saker på datorn så kommer de att försvinna om du inte bränner över de eller lägga det på en annan dator.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 103
Senast: Flavor
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka