F
Fan of Bill
Sv: Glutenintoleranta människor...
Detta är inte lätt just nu. Har varit helt uppfylld av detta hela veckan och även kollat in och handlat från glutenfria hyllan på ica.
Har kommit på att det är mellanätandet som blir problem för mig. Eftersom jag normalt sett är en knäckemackaälskare av största mått. Plus att jag fortfarande tycker det är krångligt att läsa innehållsförteckningar och ändå känna att jag inte riktigt har koll.
Så denna veckan har jag inte ätit så himla mycket, mest ägg och frukt
Känner att jag behöver tid att ta in detta med gluten och på nåt sätt känner jag mig sjukt peppad samtidigt som jag känner mig helt snuvad på konfekten. T ex så visste jag inte att den förra smågodispåsen jag åt, var den sista
Men en fråga: Felix smörgåsgurka, är den okej att äta?
Detta är inte lätt just nu. Har varit helt uppfylld av detta hela veckan och även kollat in och handlat från glutenfria hyllan på ica.
Har kommit på att det är mellanätandet som blir problem för mig. Eftersom jag normalt sett är en knäckemackaälskare av största mått. Plus att jag fortfarande tycker det är krångligt att läsa innehållsförteckningar och ändå känna att jag inte riktigt har koll.
Så denna veckan har jag inte ätit så himla mycket, mest ägg och frukt
Men en fråga: Felix smörgåsgurka, är den okej att äta?