Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy vad otäckt!Määäh! Jag är fortfarande sjuk. Och jag orkar inte göra något vettigt. Och jag vågar knappt gå utanför dörren längre överhuvudtaget efter att jag fick sten kastad efter mig igår. Vill så gärna flytta, nu nu nu!![]()
Det är fan inte normalt att det kan skilja 7-8000 kri lön per månad mellan personal i omvården
Vi gör ju samma jobb för fasiken.![]()
Wow, på samma företag?![]()
Jepp i samma grupp. Indivuella löner är bara skit... Det ska inte kunna skilja så mycket.
De som tjänar 27 t + ev helgOB ska fasiken inte gnälla på att de har låg lön inom omsorgen!!
Kan du inte ta två vanliga 500 mg?Jag var hos tandläkaren idag och drog ut en tand. Har nu ont i hela den "tandraden"..Alvedon 665 mg hjälper inte ett dugg.
Kan du inte ta två vanliga 500 mg?Det blir ju 1000 mg då. Kan även kombineras med 400 mg ibuprofen om jag inte minns fel.
Ok!Vanliga Alvedon brukar oftast inte hjälpa, har både 1 gram och 665 mg hemma men 665 mg är långtidsverkande så jag brukar ta 2 st sådana samtidigt. Värken har släppt lite nu iaf.![]()
Vanliga Alvedon brukar oftast inte hjälpa, har både 1 gram och 665 mg hemma men 665 mg är långtidsverkande så jag brukar ta 2 st sådana samtidigt. Värken har släppt lite nu iaf.![]()
2 alvedon o 1 ipren gör susen , det tog jag när jag hade tandvärk ( dom hade borrat sönder min tand i tre delar och fick inte UT den så jag fick vänta 1 vecka o en penicillinkur....men det hjälpte faktiskt med den cocktailen
![]()