Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan att man inte kan välja elnätsleverantör! :arghh:

FEV (Falu energi och vatten) har en kundtjänst som måste vara en av de otrevligaste någonsin :rage: tyvärr sitter jag ju fast med eländet :yuck: :turd:

Rättar mig själv: De OCH Dalakraft (elbolaget som jag kickade så fort det gick) delar på bottenplatsen när det gäller kass kundtjänst :meh:

Määäh! Jag är fortfarande sjuk. Och jag orkar inte göra något vettigt. Och jag vågar knappt gå utanför dörren längre överhuvudtaget efter att jag fick sten kastad efter mig igår. Vill så gärna flytta, nu nu nu! :crazy:

Määäh! Jag är fortfarande sjuk. Och jag orkar inte göra något vettigt. Och jag vågar knappt gå utanför dörren längre överhuvudtaget efter att jag fick sten kastad efter mig igår. Vill så gärna flytta, nu nu nu! :crazy:
Men fy vad otäckt!
Hoppas du inte blev träffad.

Just nu ska vi strax fika hos föräldrarna

Det är fan inte normalt att det kan skilja 7-8000 kr:rage: i lön per månad mellan personal i omvården:mad:
Vi gör ju samma jobb för fasiken. :down:

Brot ett (eller ett par?) smaben i foten i gar kvall. Hur i hela friden ska jag nu kunna spara med hundarna nar jag lagger mina egna spar? Gaaahhhh

Jag var hos tandläkaren idag och drog ut en tand. Har nu ont i hela den "tandraden".. :( Alvedon 665 mg hjälper inte ett dugg.

Idag, på väg till stallet började bilen låta konstigt. Stannade och kollade - då har en del av skyddet framtill lossnat. Bilen blev reparerad för 7000:- förra veckan. :down: Den ska egentligen ombesiktas imorgon, men jag får nog skjuta på det lite till så att vi hinner sätta fast skyddet.

Jag är sjukt trött, men har så många måsten att göra. Känner för att krypa ner i sängen, dra igång värmedynan och kolla på någon film tills jag somnar.

Medveten om att jag säkert framstår som en gnällig, bitter tant nu men alltså. BARNVAGNSMAFFIAN!!!???
Folk som går i bredd med barnvagnar, gärna spärrar av hela gångvägar genom att ha "barnvagnsmöten". Ok jag fattar att ni är barnlediga men bara för att ni har all tid i världen så betyder det inte att andra har det. Dessutom verkar dessa människor inte heller ha nån som helst pejl på att de är i vägen. de står liksom och chillar i lugn och ro medan det kan bildas en kö med 15 personer som vill passera utan att de tar ngn som helst notis om det. Dessutom lever de i övertygelsen att hur stor barnvagn man än har så ryms den överallt. Detta stämmer alltså inte. Vissa ställen är helt enkelt inte barnvagnsanpassade. Typ minimala affärer där man redan måste gå i sidled mellan hyllorna för att ta sig fram, eller minimala caféer eller passager rent allmänt som är typ en meter breda.
Är så jävla less på detta att jag snart skjuter mig själv. Typ så. :banghead::nailbiting:

Spelar candycrush, klarar banan använder en godisklubba för att få ner sista frukten-mobilen dör,,,:banghead:
Alla som spelar cc och äntligen klarar av en svår bana kan nog förstå min frustration. Höll på och slänga mobilen i gatan :mad:

Jag vill ha kaffe från kaffemaskinen men den låter en hel del när den mal bönorna. Och mannen sover i rummet intill och är lättväckt så jag fick brygga kaffe istället... Jaja visst är det också gott och så men jag köpte ju nya bönor igår hallå.

Kan du inte ta två vanliga 500 mg? :confused: Det blir ju 1000 mg då. Kan även kombineras med 400 mg ibuprofen om jag inte minns fel.

Vanliga Alvedon brukar oftast inte hjälpa, har både 1 gram och 665 mg hemma men 665 mg är långtidsverkande så jag brukar ta 2 st sådana samtidigt. Värken har släppt lite nu iaf. :)

Vanliga Alvedon brukar oftast inte hjälpa, har både 1 gram och 665 mg hemma men 665 mg är långtidsverkande så jag brukar ta 2 st sådana samtidigt. Värken har släppt lite nu iaf. :)

2 alvedon o 1 ipren gör susen , det tog jag när jag hade tandvärk ( dom hade borrat sönder min tand i tre delar och fick inte UT den så jag fick vänta 1 vecka o en penicillinkur ;) ....men det hjälpte faktiskt med den cocktailen :D

2 alvedon o 1 ipren gör susen , det tog jag när jag hade tandvärk ( dom hade borrat sönder min tand i tre delar och fick inte UT den så jag fick vänta 1 vecka o en penicillinkur ;) ....men det hjälpte faktiskt med den cocktailen :D

AJ! Fy vad ont! Jag klarade mig helt okej på 2 alvedon, nu har jag tagit en Oxynorm också pga ryggsmärtan så nu tror jag att jag ska kunna sova iaf. :)

Jag missade lite när jag rakade mig under armarna idag (på ena sidan) :arghh: inte skärsår men det svider som f-n så jag måste ha skrapat av lite hud :wtf:

Det i kombination med eksemen jag har i ansiktet gör att jag anser att jag har rätt att gnälla lite, kanske tom tycka lite synd om mig själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
876
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
683
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 119
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka