Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härom veckan möttes jag av kommentaren "du ser hemsk ut" från en arbetskamrat... "Tack!?"Det är alltid så härligt att börja dagen med att få höra hur sjukt trött man ser ut.
När man inte är riktigt så trött...
Härom veckan möttes jag av kommentaren "du ser hemsk ut" från en arbetskamrat... "Tack!?"
Jo tack. Härom veckan möttes jag av kommentaren "du ser hemsk ut" från en arbetskamrat... "Tack!?"
FnissDet är alltid så härligt att börja dagen med att få höra hur sjukt trött man ser ut.
När man inte är riktigt så trött...
Den här månadens räkningar går i princip jämnt upp med lönen. Blä.
Äh.VARFÖR ska jag ha så j-la dyr smak!Det är inte medvetet men jag sitter och tittar lite på saker till mitt nya badrum (vilket inte direkt blev billigt så jag har ju inte obegränsat med cash).
Hittade ett fint duschdraperi, över 600 spänn!dvs inte en chans.
Vägghylla, supersnygg och praktisk (badrummet är litet): Bruka Design, över en tusenlapp!Den finns i en mindre variant som "bara" kostar 990 kr
finns risk för att det blir den trots allt. Alternativt att jag berättar för särbon vad som skulle vara en lämplig födelsedagspresent (inkl upphängning)
Jag svär, jag letar inte medvetet efter det som är dyrt för jag bildgooglar bara men fastnar jag för något kan man ge sig fan på att det är dyrt!![]()