Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen så kan tvättlappar i skumgummi (finns vid blöjorna i affären) fånga upp mycket av håret när man tvättar det ihop med saker med katthår.Mycket bra idéJag kan börja. Tvättade kattbäddar idag och sedan tog det mig 45 minuter att rengöra maskinerna. Särskilt som jag hela tiden kände de rabiata tanterna flåsa mig i nacken
Hur fasiken kan en liten korthårig katt generera så mycket hår?
![]()
Det finns inte ett svar som passar allt; det beror ju på sammanhanget.Vad är den korrekta responsen när någon säger något i stil mer ”allt är skit”?
Finns väl ingen korrekt respons.Vad är den korrekta responsen när någon säger något i stil mer ”allt är skit”?
Då kommer en fråga. Hur är det meningen att man ska reagera på gnäll? Detta handlar inte enbart på mitt svar till @Magiana i den positiva tråden, utan det är något jag stöter på ofta på t ex Facebook. Min vanligaste respons är att strunta i det. Näst vanligast är att komma med ett lamt ”såja”, tredje är att faktiskt försöka hjälpa (vilket blev helt fel). Fjärde (har aldrig hänt) är då att hålla med och säga ”jo du har rätt, allt är åt helvete och det kommer bara bli ännu värre”.
Vad är den korrekta responsen när någon säger något i stil mer ”allt är skit”?
Men alla fyra alternativen verkar vara fel oavsett sammanhang?Det finns inte ett svar som passar allt; det beror ju på sammanhanget.
Det är ju enda alternativet för nära vänner. Jag tänker ytligt bekanta eller främlingar.”Usch jobbigt, hör av dig om du vill prata om nåt” brukar ofta fungera tycker jag. Om man nu menar att personer kan höra av sig. ”Fy fan, vi dränker våra sorgen i bubbel på fredag” blev det sist en vän tyckte att va skit. Ett hjärta kan räcka.
Jag tycker man märker skillnad på tillfälligt kräkande och en mer återkommande svärta. Jag har en bekant som rätt ofta postar sådant på Facebook och jag vet inte hur jag ska hantera det.Finns väl ingen korrekt respons.
Ofta handlar ju gnäll mest om att få gnälla av sig lite bara - lätta på trycket liksom.
Det är ju enda alternativet för nära vänner. Jag tänker ytligt bekanta eller främlingar.
Scrollar förbiDet är ju enda alternativet för nära vänner. Jag tänker ytligt bekanta eller främlingar.
Då kommer en fråga. Hur är det meningen att man ska reagera på gnäll? Detta handlar inte enbart på mitt svar till @Magiana i den positiva tråden, utan det är något jag stöter på ofta på t ex Facebook. Min vanligaste respons är att strunta i det. Näst vanligast är att komma med ett lamt ”såja”, tredje är att faktiskt försöka hjälpa (vilket blev helt fel). Fjärde (har aldrig hänt) är då att hålla med och säga ”jo du har rätt, allt är åt helvete och det kommer bara bli ännu värre”.
Vad är den korrekta responsen när någon säger något i stil mer ”allt är skit”?
Jag saknar min hund. Jag vet inte vem jag är utan honom. Livet går på spar, jag fungerar inte. Jag bara existerar. Jag kan inte ta in att han är borta.
Vad är det som hänt?Min mun gör så ont efter lite akutkirurgi,
Hade lite panik ångest i natt och bet sönder tre tänder. en gick sönder så en halva ramlade ut med rot och två fick sprickor,Vad är det som hänt?
Aj, aj, aj bettskena eller liknande aktuellt?Hade lite panik ångest i natt och bet sönder tre tänder. en gick sönder så en halva ramlade ut med rot och två fick sprickor,