Jag vill på detta sätt försöka önska alla användare av Bukefalos en God Jul!

Jag hoppas ni kommer ha annat roligt för er i Julhelgen så att ni inte tillbringar alltför mycket tid här då!

Ta väl hand om varandra och glöm inte att hästar och andra djur behöver samma omvårdnad trots att det är jul.

Återigen önskar jag er alla en riktigt god jul!
 
Tack detsamma!

Önskar dig också en god jul!

Jag har precis fodrat och släppt ut 30 hästar plus varit ute på en kort ridtur i skogen i solskenet. (Ingen snö men minus 2 grader och klarblå himmel funkar!)

Nu är det dags att ta hand omtjocka släkten och äta julmat! :)

God Jul Alla!

/Cyllene
 
Sv: God Jul!

God Jul på er andra också, själv står jag helt utan häst för första julen på länge..lite tomt..ingen julaftonsritt,men men ..jag överlever, pållen firar jul hos en vän till mig istället!

GOD JUL
 
Sv: God Jul!

God Jul på dej själv! :D

Jag har varit i stallet, ridit och gett Besten jullunch (fruktsallad :d ) och nu sitter jag nyduschad och omklädd framför datorn och väntar på att mannen ska komma hem med våra julgäster.

För första gången på många år är det en vit jul här hos oss i Ramlösa. Det har snöat oavbrutet sedan tidigt i morse och temperaturen ligger på någon minus, så snön ligger garanterat kvar hela julaftonen åtminstone...

Immer
 
Sv: God Jul!

God jul!

Hästen har blivit väl ompysslad, dessutom ätit 1 kg morötter :)
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 450
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 307
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp