Jag vill precis som förra året och åren innan passa på att önska alla användare av Bukefalos en God Jul!

Jag hoppas ni kommer ha annat roligt för er i Julhelgen så att ni inte tillbringar alltför mycket tid här då!

Ta väl hand om er själva och varandra och glöm inte att hästar och andra djur behöver samma omvårdnad trots att det är jul.

Jag hoppas ni alla sluppit den rejäla förkylning vi i familjen haft i över en vecka och fortfarande har, med bland annat över 39 graders feber.

Återigen önskar jag er alla en riktigt god jul!
 
Sv: God Jul!

God Jul till er alla ! Hoppas ni får en bra jul!

Önskar en mkt förkyld Minelli med en lika förkyld familj ;)
 
Sv: God Jul!

God Jul Gunnar och hoppas att ni kryar på er.
Här är dottern i familjen också sjuk. Förkylning.
Nu i kväll ännu värre med maginfluensa.
God Jul alla ni andra på listan också.
 
Sv: God Jul!

Lite sent, kanske...Men hellre säger man God Jul än aldrig ;)
Hoppas alla andra inkl. Gunnar haft en trevlig Julafton ;)

/Carro
 
Sv: God Jul!

Kanske lite sent för God Jul men Gott Nytt år och hoppas ni haft en bra jul!
Och tack för en trevlig sida :)
 
Sv: God Jul!

God Fortsättning. Tack för en jättebra sight där jag fått med mig många nya kunskaper och tankar. Särskilt glad är jag för min egen julklapp. Min sommarhäst sedan 4 år blev plötsligtvtill salu och jag fick första ching. Jag tog möjligheten och är nu hästägare på riktigt för första gången så nu får jag hänga lite mer på de olika sidorna. Pirrigt men underbart. Fick en fin stallplats med stor box och en hästkompis där de kan gå ut ditrekt i en stor och fin hage.
God fortsättning allihop.
 
Sv: God Jul!

God fortsättnng säger jag också, och gott nytt år allihopa!! :) Ta väl hand om era hästar & andra djur. Jag gillar bukefalos starkt! :)
 
Sv: God Jul!

God Jul och Gott Nytt År på er alla.

Hoppas det nya året bär med sig mycket lycka.

MVH Madde
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 405
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 978
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp