Goda råd om bett

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Lissy-74
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 894
Sv: Goda råd om bett

Jag har aldrig sagt att alla ska funka på tränsbett.
Men att sitta o tipsa en person som man aldrig sett rida om skarpa bett är helt idiotiskt i min värld.

Men du vet ju inte heller hur mycket dressyr TS har lagt ner på sin häst.
Det är ju i princip ingen som har sagt att TS ska sätta på ett skarpt bett och att det är enda lösningen.
Dressyr + ett byte av bett KAN vara en lösning.

Jag har aldrig sagt att alla ska funka på tränsbett.
Men att sitta o tipsa en person som man aldrig sett rida om skarpa bett är helt idiotiskt i min värld.

då har du inte läst vad jag skrev jag sa att om hon redan tränat lydnad och hört med sin tränare så tycker jag att hon kan prova ett skarpare bett, sa inte att släng på första bästa skarpa bett.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 109
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 481
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 313
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka