Godkänt schabrak för tävling?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare loveratte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 223
L

loveratte

Halloj!
Nu behöver jag hjälp av någon som kan dressyrreglerna bättre än jag. Får man rida med ett schabrak med ganska stor text brodderat? (namn)

Kanske självklar fråga men har ingen lust att få påbackning på min klädsel. Så nu hoppas jag någon snäll person jag hjälpa mig :)

Sv: Godkänt schabrak för tävling?

Namn på häst eller ryttare eller klubb är inga problem det är reklam som det är vissa mått på.

Om det är ditt/hästens/klubbens namn finns inga regler om storlek.
Annan brodyr klassas som reklam och då är det max 200cm2 på vardera sidan av schabraket som gäller.

Tack så jätte mycket för svaren!
Nu behöver jag inte fundera mer på det :)

Tack TAck!!!

Liknande trådar

Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 187
Senast: Piaff
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: valy
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 449
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka