axel Trådstartare 15 Mar 2006 #1 Var hittar man en större sådan i stor-Sthlms området. Hyr eller köp. Vad betalar ni för era i hyra-tömning eller vid köp? Är tacksam för alla svar.
Var hittar man en större sådan i stor-Sthlms området. Hyr eller köp. Vad betalar ni för era i hyra-tömning eller vid köp? Är tacksam för alla svar.
Sorbe 15 Mar 2006 #2 Sv: Gödselcontainer Minns jag rätt så betalar ena stallet jag är på ingenting då de får gödslet gratis.
Sv: Gödselcontainer Minns jag rätt så betalar ena stallet jag är på ingenting då de får gödslet gratis.
R _Runaway_ 15 Mar 2006 #4 Sv: Gödselcontainer kolla med åkerier i stockholm, finns hur många som helst. Alltid någon som vill bli av med nån burk någonstans. pm:a om du vill ha förslag på åkerier.
Sv: Gödselcontainer kolla med åkerier i stockholm, finns hur många som helst. Alltid någon som vill bli av med nån burk någonstans. pm:a om du vill ha förslag på åkerier.
axel Trådstartare 17 Mar 2006 #5 Sv: Gödselcontainer Jag skulle vilja ha ngt att jmfa med. Är det ingen som har ngt konkret?