Gödselhantering?

S

super mario

Jag såg nyligen en tråd om detta men hittar den inte:mad: Jag undrar vad man ungefär får betala om man hyr en container för att förvara spångödsel som sedan töms vid behov. Kan man hyra containrar till vilket strö som helst?

Sv: Gödselhantering?

Kostnad ca 1000 kr/månad för att hyra en liiiten conteiner, samma pris för tömmning av denne.
Sök på google efter hyra conteiner så lär du hitta fler. Leta flitigt bland alla dessa uthyrare, en del är riktigt dyra.

jag har sådan!
ring till ragn sells....jag betalar 434:-/månad för den. sen betalar jag runt 1000:- för varje tömning.
och sen var det en engångs summa när dom kom ut med den första gången, kommer inte riktigt ihåg hur mycket.
sen ringer du bara dom när det är dax så kommer dom inom två dagar!

Tyvärr är det bara i vissa delar av landet ragnsells har denna tjänst, jag har varit i kontakt med dom men dom kunde inte hjälpa mig

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 801
Senast: corzette
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 684
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka