Bukefalos 28 år!

gödselcontainer

Sv: gödselcontainer

GIVETVIS skall du klaga! Dom skall rätta till det du vill ha INNAN du betalar en krona!
En hel kontainer på ett lämpligt ställe, annars hade jag sagt upp kontraktet och hotat med att gå till högre instanser! :mad:
 
Sv: gödselcontainer

Blir lite nyfiken, vad är då högre instans? Tomma hot är det sämsta man kan komma med, det är ett effektivt sätt att avsluta sina gemensamma förehavanden. Och det verkar ju inte TS vara så intresserad av.
 
Sv: gödselcontainer

De högsta inom bolaget givetvis eller varför inte Reklamationsnämnden :)

Har själv aldrig behövt anmäla då jag kan tala för mig men det kan vara bra att veta att man har dom i ryggen så att säga! :)
 
Sv: gödselcontainer

Det är inte helt otroligt att det är rätt högt inom bolaget redan, med tanke på att det sällan är stora företag som sysslar med denna typen av tjänster. Särskilt eftersom det är en nisch.

Vad gäller ARN så är det ju totalt kört för affärsrelationen att gå vidare dit, om nu TS är beroende av tjänsten.

Det gäller att göra en noggrann utvärdering innan man drar på höga växeln, det kan ju verka helt mot mina egna intressen att ta till brösttoner. Bättre då att föreslå en lösning som kan accepteras av bägge, inte bara hota och kräva.
 
Sv: gödselcontainer

Första stycket hängde jag inte med på.

Med krav menar nog jag mer be;) är inte ute efter annat än ett fungerande samarbete och är inte alls pigg på att "bråka"

Edit: hann visst komma massa svar under tiden jag skrev, svarade på inlägg #20
 
Sv: gödselcontainer

Jo men nu menade jag inte att man skall skrika och gapa det första man gör! :crazy:

Först skall man givetvis prata i lugn och ro och åtgärdar dom det så är det ju inga problem, jag menade EFTER att man försökt lösa det om dom skulle fortsätta trilskas! :)
 
Sv: gödselcontainer

Hur stort var hålet på eran?
Kruxet här är att jag i min vildaste fantasi kan tänka mig att en lastbil tar sig fram innan det töat:/
Och tre månaders bindningstid har vi också.. Och bara den sista hämtningen är ju nästan tusenlappen.. Mycket pengar för nåt som bara stått och skräpat:/

Inte jättestort 10x10 cm kanske, i ena hörnet, vi behövde tät lagring så även ett mindre hål omöjliggör det.

Vi hade inte heller nåt kontakt, betalade månadsvis medan den stod här (nu har vi köpt en egen) ingen bindningstid.

Jobbigt att snön sabbat så för er, det bästa är nog att försöka föra en dialog med företaget om det inte fanns något annat att välja på.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp