Gör något i 15 min inspirerad av städa i 15 min.

Svarar flera; jag hatar alla typer av mjukisplagg och att stretcha med jeans slutar sällan bra :cautious:.
20221109_082200.jpg
Men visst kan man gå i trappor och lyfta mjölkpaket, fast jag klassar kanske det mer som allmän rörelse och inte "träning". Ett träningspass kan absolut ta en kvart, men med lite jox före och efter.

(Jag går alltid några minuter före löpträning för att värma upp ffa runt fotleder men nej inga hopp eller annat. Ska jag springa i terräng eller intervallöpa är jag noggrannare men det är kanske inte det som avses)
 
Tråden hamnade fort I tips om prestation.
Jag tänker att jag vill: Bara öppna dörren och gå ut. Utan att ha tanken att göra något ute. Stå och titta, dra in dofter. Kolla molnformationer. Lyssna på omgivningen.
 
När jag gick i skolan sa mattelärarna alltid att man skulle räkna matte en kvart om dagen för att inte komma efter, det var allt som egentligen behövdes.
Så...
Matte.
Läsa.
Ljudbok.
Vila med fötterna på skrivbordet!
Titta på youtubeklipp.
Sortera en låda man tänkt sortera.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: Nepenthe
·
Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 261
Senast: Lyan
·
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
18 976
Senast: Nytant
·
Övr. Barn Hjälp mig med tips 😃 Grabben fyller 15 och jag vill ge honom ett så bra firande som möjligt. Har begränsad budget men lite möjlighet...
Svar
9
· Visningar
1 483
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • LGCT Stockholm
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp