Bukefalos 28 år!

Göra egna hund leksaker?

M

Malin81

Har ni några förslag vovven e 10 veckor. Alla tips e välkommna. mvh malin :idea:
 
pet-flaskor utan kork med godis i.. :)

min tjej älskar ballonger också, men då måste man va med och ha koll så dom inte äter upp dom när de gått sönder (men det hörs ju bra så)
 
Ta en strumpa du inte är rädd om och fyll den lagom med hushållspapper (eller toapapper) och knyt ihop skaftet på strumpan. Jätterolig leksak som alla valpar uppskattar! Går att tugga på o bära omkring med mm.

Mina hundar har alltid uppskattat att bita i tomma PET-flaskor, fast ta bort kork o ring först. Hundar är suveräna på att få av sånt o det är inte lämpligt att de stoppar det i sig. När de biter i flaskan blir det ett "roligt" ljud som hundar verkar gilla...men som snart driver en själv till vansinne. :D

Tomma toarullar, som de är eller med nåt godis i och ihopvikta kanter.

En vanlig kökshandduk som man knyter en knut mitt på. Bra trasa att leka med!
 
Och om hunden som mina strimlar tennisbollen på en minut kan man stoppa in den i en socka så håller den längre :)
 
jätte bra förslag 1000-tack allihopa. Ska prova allihopa..ps ska hämta honom ikväll ds ;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: MJLee
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
Svar
18
· Visningar
836
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: cassina
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp